top of page
IMG_0014_1.jpg

Про нову місію, нові цілі та рішення, та чому Yakaboo змінюється

ЧИТАТИ – ЗАВЖДИ ОК!

ЧАС ЗМІНЮВАТИСЬ!

За 18 років свого існування компанія Yakaboo перетворилась з успішного книжкового онлайн-магазину на масштабну книжкову екосистему. Ми відкрили власне видавництво та офлайн книгарню, урізноманітнили асортимент книжок ексклюзивним імпортом, починаємо книжкову експансію на європейський ринок. За цей час наша читацька аудиторія розширилась по всій країні, а з впровадженням міжнародної доставки досягла майже усіх куточків світу. Ми працюємо з найбільшою кількістю видавництв в Україні – нашими партнерами є понад 500 українських та закордонних компаній. 

Сьогодні у нас можна знайти:

300 000 книжок

71 мовою

Монтажна область 1.png
icon_2.png
icon_3.png
Нова стратегія
pexels-cottonbro-4065894.jpg

МІСІЯ YAKABOO

НАШЕ ПРИЗНАЧЕННЯ ВИЙШЛО ЗА МЕЖІ ПРОДАЖУ КНИЖОК

Ми популяризуємо читання 

Ми підтримуємо українські видавництва та авторів

Ми розвиваємо українську книжку

Наша місія

ЧОМУ ВИРІШИЛИ ЗМІНИТИ НАШУ БІЗНЕС-МОДЕЛЬ?

Україна стрімко втрачає читачів. Кожен третій українець ніколи не читає книги, кожен другий – або ніколи або кілька разів на рік. Окрім того, знижується й доля регулярних читачів. Тільки за останні два роки їх стало на 11% менше. Люди перестають читати книжки. І це тривожний сигнал не тільки для бізнесу. Це червона зона для нашої країни.

Що не так із читанням в Україні?

Регулярні читання в Україні і світі (читають мінімум раз на тиждень)

image.png
50.png
36.png
27.png

Джерело: стратегія розвитку читання 2021-2025

Точка відліку виникнення нової місії Yakaboo

Для Yakaboo це справжній виклик, який ми приймаємо на глибоко особистому рівні. І бачимо у цій статистиці не тільки перепони, а й можливості. Коли минулої осені наша команда обговорювала, як буде розвиватися компанія наступні 5-10 років, ми шукали відповідь на питання, як повернути книгу в наш світ. Як зробити українців читаючою нацією. 

Ми віримо, що у розвиненої держави, окрім відповідних економічних показників, мають бути й гуманітарні. І це в першу чергу показник рівня читання, який має бути більш ніж 60%. Нас надихають позитивні приклади таких країн як Швеція, Франція, Данія, Норвегія, Канада. Мешканці цих країн читають стабільно багато та демонструють зростання рівня читання. 

Наша місія – зробити Україну найбільш читаючою країною Європи

stickers_4.png

Найближчі 5 років ми плануємо працювати заради того, щоб:

  • Серед українців стало вдвічі більше регулярних читачів

  • З'являлися нові книгарні та книжкові магазини

  • Щороку на кожного українця видавалося щонайменше 3 книжки

2.png

«Наша місія – це відображення, проекція того, у що ми віримо. Для команди Yakaboo – це ключовий тригер і мотиватор для сміливих ініціатив і змін. Ми знаємо, що ми в цьому не одинокі. Дуже багато людей, які поділяють наше бачення».

Іван Богдан

СЕО Yakaboo

1.png

«Наша мета – back to basics, повернутися до базових цінностей, які працюють. Які є фундаментом для досягнення успіху навіть в сьогоднішньому світі. Складному і незрозумілому, який також дуже швидко змінюється. Це еволюція нашої бізнес-моделі від простого книжкового інтернет-магазину до єдиної національної книжкової екосистеми, яка підтримує і об'єднує споживача і виробника контенту. Суть нового позиціонування в personal touch з нашими стейкхолдерами. Ми всі в одному човні, ми разом». 

співзасновник Yakaboo

Юрій Кривошея

YAKABOO – НАЦІОНАЛЬНА КНИЖКОВА ПЛАТФОРМА

Глобальні цілі потребують докорінних змін, технологічних рішень, комунікації та айдентики.

 

Yakaboo стає книжковою платформою, щоб забезпечити доступ до книжок будь-кому, у будь-якому форматі та з будь-якого ґаджету. Ми скорочуємо дистанцію між книжками і читачем. Друкована, електронна чи аудіокнига, на папері, в комп’ютері чи в новому мобільному додатку Yakaboo – завдяки оновленій екосистемі читати та слухати книжки зараз ще зручніше.

Тим більше, це важливо у непрості для нашої країни воєнні часи, коли Yakaboo має стратегічне завдання – надати доступ до книжок усім українцям, а також підтримати і розвинути книжковий ринок в Україні та за її межами, усюди, де сьогодні є наші співвітчизники.

НОВА АЙДЕНТИКА YAKABOO

stickers_3.png
stickers_4.png

ДНК нашого нового бренду можна сформулювати так: для України і українського ринку «читати» – це не просто розвага, це важлива складова успіху країни в цілому. Ми повинні повернути читання в мейнстрім, але вже з новими сенсами. Доносити цей меседж легше з простою і зрозумілою айдентикою, яка за своєю візуальною, емоційною та енергетичною складовою несе цей меседж в світ, змінюючи тренди і сам ринок. 

Нова візуалізація бренду компанії Yakaboo – простий та стильний дизайн, що відповідає амбіціям сучасної книжкової платформи. Від старої айдентики взято базовий колір, але він став яскравішим і активнішим. 

У логотипі додано змістовий акцент – тепер він вертикальний. Він нагадує напис із назвою на корінці книжки. Вийшов яскравий мікс діджитального і традиційного. 

Розробити нові стратегію і айдентику нам допомогала креативна агенція Madсats.

Нова айдентика
logo_horizontal_w.png
3.png

«Для мене в брендингу важливий принцип – це consistency, цілісність. Якщо у тебе кльовий бізнес, то й айдентика повинна бути класна. Вони повинні відповідати один одному. Адже вдумливий дизайн – це теж завжди ОК! Ми відкинули все непотрібне і справа залишалася за метафорою. Вона теж повинна була бути простою. Коли ми дивимося на книгу на книжковій полиці, ми бачимо її назву й ім'я автора саме вертикально, а не горизонтально. Ця ідея і стала основою нашої айдентики, й всі інші прийоми працюють на неї».

партнер і креативний директор агенції MadCats

Гліб Петров

Гуд лак, Як ❤️

А що зі старим другом Яком, який був талісманом Yakaboo протягом 16 років? Він створював разом із нами історію компанії і теж залишив свій слід. Дві крапки на новому лого – це проєкція його двох рогів, і він разом із нами далі крокує до нових вершин. 

На його шанувальників чекає також класний мерч компанії.

1297-12-7b650e6ee99d.gif
yakabooua_.png
yakaboo-innerbrand-draft_rev3.028.jpeg

ЧИТАТИ ЗАВЖДИ ОК!

Читати завжди слушна ідея. І про це новий слоган Yakaboo.

  • У будь-якій незрозумілій ситуації – читай.

  • Мрієш вступити до престижного вишу – читай. 

  • Хочеш підвищення – читай. 

  • Шукаєш другу половинку на все життя – читай. 

  • Нудьгуєш у метро – читай. 

  • Не важливо де, коли, в якій ситуації, в якому форматі та на якому ґаджеті.

Читати завжди ОК!

Читати завжди ок

Гайда!

Зробімо Україну 

найбільш читаючою 

країною Європи!

stickers_3.png
man_superman.jpg

ya_читаю

Приєднуйтесь до флешмобу ya_читаю та станьте супергероєм разом з yakaboo.ua

stickers_1_w.png
bottom of page